Bosch AdvancedMulti 18 (1 accupack) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch AdvancedMulti 18 (1 accupack) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Noach 13-11-2017

Goede multitool voor grote en kleine projecten

Ik vind deze multitool oprecht handig. Ik heb het voor een bouwproject thuis gebruikt (zagen/frezen/schuren van balken en planken voor overkapping); de balken die ik met deze multitool heb bewerkt gingen een stuk sneller dan met een andere elektrische zaag en schuurmachine die ik een paar weken eerder had gebruikt. Ik kon de balken zo in elkaar schuiven, doordat de multitool de vorm van de mal nauwkeurig volgde (hoefde niets te corrigeren).

Pluspunten

• geen snoeren
  • zaagfunctie

Minpunten

• accu zou langzamer leeg mogen lopen

Janet 12-11-2017

Fijn multi-apparaat, goed hanteerbaar, goede accu.

Ik mocht deze Bosch Multitool 2 weken uittesten en hij is erg goed bevallen! Pluspunten zijn: De goede hanteerbaarheid (fijne grip), de vele mogelijkheden, het precisiewerk dat je ermee kunt doen, het feit dat hij snoerloos is maar toch lang meegaat en een krachtige en snel oplaadbare accu heeft, de verlichting (zó handig voor kleine donkere hoekjes of wanneer je zelf voor het licht staat!), en het gemak waarmee de verschillende hulpstukken te verwisselen zijn.
Ook de mogelijkheid tot stofafzuiging vind ik positief, maar of dit goed werkt, weet ik niet omdat dit onderdeel er niet bij zat in mijn testpakket.
Wij hebben eerder nooit een multitool apparaat gebruikt, maar allemaal lossen machines voor de verschillende klussen, maar we zijn nu wel om. Echt een ontzettende handig apparaat, deze Bosch Multitool.

Pluspunten

• de vele mogelijkheden
  • handig met precisiewerk
  • goede hanteerbaarheid
  • verlichting
  • goede accu

Brigitte 09-11-2017

Fijn apparaat met zeer veel mogelijkheden.

Het apparaat werkte boven verwachting. Lichtpunt op de voorkant werkt heel fijn. Makkelijk in gebruik. En het wisselen van de verschillende opzetstukjes gaat eenvoudig en snel. Zo kun je van schrapen eenvoudig naar schuren zodat je je werk snel af kunt maken. Een goede sterke accu en met de verstelbare snelheid kun je de Multitool aanpassen aan je klus.

Pluspunten

• Lichtpunt op de voorkant
  • Veel verschillende opzetstukken verkrijgbaar
  • Sterke accu, geen draad nodig
  • Handvat links of rechts te plaatsen
  • Opzetstukken snel verwisselbaar

Minpunten

• Geen afzuigsysteem, kan rommelig worden
  • Opzetstukken worden erg warm bij gebruik

Maurice 08-11-2017

Een must have voor iedere klusser!

Deze multitiool is geweldig apparaat voor een groot aantal klussen. Schuren slijpen en schrapen is geen probleen. Tevens is deze zeer sterk in op moeilijk te bereiken plaatsen. Het is een appraraat dat op accu werkt, maar het doet zeker niet onder voor eentje op netspanning.

Pluspunten

• Zeer lange accuduur
  • Accu laad zeer snel op
  • Accu op meerdere apparaten toepasbaar
  • Krachtig
  • Veelzijdig

Minpunten

• Produceerd best veel geluid
  • Het inklikken van accesoires gaat soms moeizaam

leon 08-11-2017

Zeer krachtig en stabiel

Doordat makkelijk nieuwe opzetstukken bevestigd kunnen worden is dit echt een veelzijdige machine die je voor meerdere verschillende klussen kan gebruiken. Daardoor heb je niet 3 of 4 verschillende losse apparaten nodig die je ook allemaal in huis hoeft te halen.

Hij is krachtig en kan zelfs stugge materialen makkelijk hanteren.

Pluspunten

• krachtig
  • veelzijdig

Minpunten

• iets zwaar maar hanteerbaar

Fedde 07-11-2017

snoerloos en veelzijdig gebruik

ik vind hem lekker in de hand liggen en heerlijk dat hij geen snoer heeft maar toch een goede accu duur heeft. voor veel klussen handig klein en groot. een verbeterpunt zou wel zijn wat meer isolatie tegen het trillen want hij trilt wel hard en je handen trillen dan nog al je hem al uit hebt gezet

Pluspunten

• lekker in de hand
  • snoerloos

Minpunten

• trilt erg hard

cbdkl 07-11-2017

multitool

Apparaat ligt makkelijk in de hand, je hebt er verlichting bij wat wel erg fijn werkt en er zijn veel accessoires bij verkrijgbaar. Variabel toerental dus makkelijk in te stellen voor specifieke klussen. Nu getest met zagen en schuren van hout maar er kan zoveel meer. Het apparaat is voor normale klussen goed bruikbaar maar zeker ook voor specifiekere klussen. Een apparaat wat voor de meeste mensen handig is om te hebben door de veelzijdigheid.

Pluspunten

• handig
  • veel accessoires
  • lichtpunt

Lonneke 07-11-2017

Makkelijk verwisselbaar, zeer handig voor kleinere klussen

Wij waren zeer blij dat we de multi tool mochten testen. We zitten midden in een enorme verbouwing waarbij het fijn is om een tool te hebben waarbij je snel van functie kan wisselen. Voor het grote kluswerk is het wel handig om ook nog ander gereedschap voorhanden te hebben. Het is niet zo dat je alleen aan deze tool genoeg hebt bij een grote verbouwing.

Pluspunten

• Snel en makkelijk wisselen van functie
  • Goede verlichting
  • Krachtig

Minpunten

• Niet voor het grote kluswerk